Vertrek - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Stijn Isabelle - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Stijn Isabelle - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Stijn en Isabelle

Blijf op de hoogte en volg Stijn

13 Maart 2012 | Nederland, Nijmegen

Lieve allemaal,

Het is bijna zover. Hectische laatste dagen maar de vaccinaties zijn allemaal binnen en de laatste boodschappen worden gedaan. De eerste zenuwen beginnen langzaamaan al te komen.
Morgen om 19.10 vertrekken we dan eindelijk vanaf Schiphol naar Buenos Aires. We hebben er hartstikke veel zin in!!
De komende twee maanden zullen wij op deze site onze avonturen met jullie delen en zullen we proberen jullie zoveel mogelijk mee te laten genieten.
We gaan nu vlug verder met onze last minute bezigheden, zoals kamer schilderen, kamer leeghalen, nog even een fotocamera kopen etc etc..
Ons volgende verhaal zal vanuit een (hopelijk) zonovergoten Argentinië komen!

Alvast een dikke kus,

Isa en Stijn

  • 13 Maart 2012 - 10:59

    Maxime:

    Hallo Isa!!!
    Ik ga je volgen hoor!!! Spannend dat alles erg dichtbij komt! Zet af en toe lekker foto's op de site!
    Kus Maxime

  • 13 Maart 2012 - 11:08

    Noemi En Evy:

    Veel plezier!

  • 13 Maart 2012 - 11:15

    Roos:

    Isa en Stijn!! Ben zo jaloers dat jullie morgen al vertrekken!! Maar ik ga jullie op de voet volgen, want misschien heb ik zelf ook nog wat aan al die tips:) O ja Stijn, houd je Isa een beetje in de gaten, niet dat ze alle hotte argentijnen voor mijn neus wegkaapt;) Veel plezier:):) Dikke kus

  • 13 Maart 2012 - 11:36

    Pien:

    Hoi Isa en Stijn (nice to meet you (-:)
    vandaag de dag van jullie vertrek. Waarschijnlijk staan jullie op dit moment gepakt en gezakt klaar voor vertrek. Heerlijk om jullie te mogen volgen via dit blog, kom ik ook nog ergens.
    Is het nog gelukt met de keuze van de fotocamera? Ik hoop dat er veel foto's met mooie verhalen komen dus laat de reis maar beginnen. dikke kus van Pien

  • 13 Maart 2012 - 13:33

    Hannah En Ukkie :

    Wow, jullie avontuur gaat bijna beginnen! Moet ik mijn zusje 2 maanden gaan missen.
    Spannend hoor!!
    Gelukkig kan ik jullie morgen persoonlijk een hele goede reis toewensen op schiphol!!
    Succes met alle laatste voorbereidingen.

    Liefs van Hannah en je (isa) kleine neefje!

  • 13 Maart 2012 - 13:58

    Ellen:

    Hee lieve Stijn en Isa,

    Ben al een paar dagen heel hard aan jullie aan het denken. Want oehh..!! Die drukke laatste dagen voor vertrek zijn altijd een beetje spannend eh! ;) Wil jullie héél héél héél veel plezier wensen! En ik ga via jullie site lekker mee genieten.

    Viaje muy bueno y muchos besos de Mèxico!

  • 13 Maart 2012 - 15:22

    Peer:

    Kamer schilderen??
    Goede reis en zorg Stijn (ik ken Isa niet) dat je heel terug komt anders moet Anne alleen gaan wonen.....

  • 13 Maart 2012 - 15:52

    Brigitte:

    Ben verslaafd aan waarbenjij.nu, dus ik zal jullie zeker volgen en aangezien ik nu heel graag naar zuid-amerika zou willen, des te interessanter !
    Dus hoe meer verhalen, hoe beter!!!
    Stijn ik ken je niet, maar veel plezier met Isabelle!
    Isabelle tot over 2-3 maanden! En geniet ervan!
    buenas viajes ! (of zoiets !)

  • 13 Maart 2012 - 17:53

    Bianca:

    Haaaaaaai schatjes! Spannend... jullie gaan zo vliegen! Goed uitkijken en vooral heeeeeel veel plezier! Kussies

  • 13 Maart 2012 - 17:55

    Bianca:

    Oooooow beetje dom! Jullie gaan morgen hahahahaha....

  • 14 Maart 2012 - 10:54

    Monique:

    lieve stijn zorg goed voor jezelf en isa. heel veel plezier! xcv

  • 14 Maart 2012 - 12:26

    Nicolle:

    Heey Isa en Stijn,

    Tis bijna zover vanavond vliegen jullie richting een nieuw avontuur. Een hele goede reis, pas goed op elkaar maar vooral: GENIETEN!!! Als ik dit zo weer lees moet ik terug denken aan mijn eigen reis naar de Filippijnen :)! Echt gaaf dat jullie dit samen doen! Have fun!!

    xxx Nicolle

  • 14 Maart 2012 - 13:35

    Nicole:

    lieve Stijn en Isa

    Wij wensen jullie een goede reis,succes met de lange zit!!
    geniet,geniet en geniet van alle nieuwe uitdagingingen die jullie gaan tegenkomen.
    We houden jullie in de gaten:)
    xxx Ron,Bram,Meike en Nik

  • 15 Maart 2012 - 09:26

    Maria Blankenborg:

    dag stijn en isa! ik wens jyukllie prachtige, mooie en spannende avondtuen in een schitterend land! geniet er van en houd elkaar goed in de gaten. ik ga jullie volgen.
    lieve groet,
    maria

  • 15 Maart 2012 - 12:27

    Else:

    het is hier nu 13.30u dat is zo'n beetje de tijd dat jullie landen en het uurwerk op 9u staat aldaar. heel benieuwd hoe het er is en of het hostel snel gevonden is.
    geniet maar met volle teugen van jullie reis!
    veel liefs, else

  • 15 Maart 2012 - 13:59

    Hans De Leeuw:

    Hey Isa & Stijn,

    goed te horen dat jullie een mooie slaapvlucht hebben gehad. Hoop dat de rij bij de douane snel korter wordt, dan kunnen jullie gaan genieten van een mooie trip door Argentinië.
    Geniet er samen van, wij blijven jullie vorlgen!

    Kus

    Hans

  • 15 Maart 2012 - 15:11

    Tineke:

    Dag lieve Isa en Stijn (ik ga er vanuit dat jij ook lief bent :) ),

    Ik hoop dat jullie een goede reis hebben gehad en de eerste nieuwe ervaringen al op hebben gedaan. Ik kijk uit naar jullie verhalen. Geniet, geniet, geniet!

    Liefs, Tineke

  • 17 Maart 2012 - 00:21

    Maxime:

    We volgen je Isa!!! By the way, Hannah, is Ukkie the officiele naam of ...
    Wat voor een foto-camera heb je gekocht tijdens je laatste dag in Nijmegen?

  • 25 Maart 2012 - 13:35

    Anne:

    Haiiii!
    Leuk dat ik jullie wel braaf op schiphol heb staan zwaaien naar jullie maar nog geen berichtje op de site heb gezet....
    Geniet maar lekker daar en lief zijn voor elkaar! ;-)
    Liefs Anne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Stijn

Actief sinds 30 Jan. 2012
Verslag gelezen: 433
Totaal aantal bezoekers 16598

Voorgaande reizen:

14 Maart 2012 - 14 Mei 2012

Our big trip

Landen bezocht: